Demigod

Група: Members
Коментари: 1,409
Регистриран: 13-February 09
Град: Пловдив
Потребител N: 8,359
Любим отбор: GSW

Цитат
Well, it's that time again. This has been a Cavaliers season for the ages, but none of it matters now as we start the Playoffs.

Out of all the teams we could have faced - Detroit, Chicago, Philly - the Pistons are the only team that I had a little bit of hesitancy about, because they know what it's like to deal with what they're dealing with. Mentally, they've got their feet planted on the ground.

The Pistons know - when it comes to the postseason - exactly what they need to do. They know it's a tough mountain to climb, but they know what it takes to climb it. That's the biggest difference between Detroit and the other two teams. Of course, in the Playoffs, some of the new guys that they've brought in - Bynum and Stuckey - they'll see that there's a big difference.

Both teams are perfectly familiar with one another; they know what the other team wants to do.

Offensively, you've got to guard the pick-downs on Hamilton. You need to have a clear understanding of how you're going to deal with that. You can't let McDyess roam around free. And you can't leave Rasheed, either. Because he's going to try to get your bigs away from the basket. Both McDyess and Rasheed are not going to go to the basket on a regular basis. So you don't have to worry about them going by you. You just need to worry about keeping them in front of you.

I think the guard play is going to go a long way in shaping the series. The Pistons are a guard-oriented team - they've always been that way.

Our guards have to do a good job on them defensively. Stuckey, Bynum, Hamilton - those guys are always going to be looking to go to the hoop, always looking to score. So you have to have a solid defensive scheme against them. But if we can turn our defense up and get on the break a little bit - run them - we can get about 15 fast break points a game.

Although I know that's the advanced billing, I don't expect the series to get overly physical. I would imagine if we beat Detroit both games here, that's what it'll turn into up there. But I don't see that happening here. They'll be scuffling to try to beat us here in Cleveland. When they get back to Detroit, they'll feel more comfortable. They might get one of the two in Detroit. And we should come back here and have them where we want them.

I didn't really want to fool with the Pistons, because, again, they will play over their heads when they play us. And beating the Cavaliers would erase a whole season of frustration. There's no shortage of motivation.

Three or four years ago, we were the upstart team. Now, we're on top and they're on bottom. And personally, I'm not sure they know how to deal with it. They don't look at themselves that way, and being there, it has to have an effect on them.

Allen Iverson is a Cavalier Killer, so not having to deal with him helps. But I think Iverson not being with Detroit has almost helped them. They didn't know how to play with a guy like Iverson.

Chauncey Billups is more of a guy who you can understand what he's going to do. He's methodical and he plays the game a certain way. Iverson is helter-skelter. You don't know what he's going to do. You might run a pick-and-roll with Iverson and he's the one setting the pick after he passes you the ball. You don't know what he's going to do, and sometimes he doesn't. Playing in Detroit slowed him down, playing in a structured system - because he's not a structured player.

There are a few players on both sides who'll be getting their first taste of Playoff intensity, and it will have an effect on them. That's why Playoff experience is so important.

That experience is huge because everyone plays at a higher level, a more intense pace. It's much different than the regular season. Every possession counts, because - aside from the rare blowout - it's going to come down to the last five minutes of the ballgame.

Your focus has to be there. And I think that's the biggest thing about Playoff basketball: you have to retain your focus for such a long period of time. But you still have to still be loose enough where you can play. You can't stymie yourself by getting too focused. But that's the way it is in the postseason: the intensity is there from the moment the ball goes up until the last tick on the clock.

I remember my first trip to the postseason. When I first made it, I was so happy to get there, that I wasn't even thinking about the difference between the Playoffs and regular season. And that was the wrong attitude.

In the Miracle Year, we went right on through the postseason. We were such a deep team that I had a chance to sort of work myself through it, and we were still able to be successful. But it was quite an experience. The same guys you were chummy with all year are now right up in your face. And it wakes you up right away.

Something else you have to have an understanding of in the postseason is the referees.

You have to, in a way, "scout" the referees. How are they letting you play? You have to figure that out in the first quarter. Because foul trouble can cause you huge problems in the Playoffs, if you don't watch what you're doing. If the refs are calling it tight, then you have to back off a little bit. You don't want to get two or three fouls and mess your team up because you made some stupid decisions on defense.

I think the Cavaliers should win this series in five games, six at the most. I think they'll give us a run. That's just the competitive nature I see in the Pistons. And granted, you always want a sweep. But I'm trying to be realistic, and I think the Pistons still have some fight left in them. I don't feel that we're threatened to lose the series, but I don't see us sweeping them.

The Cavaliers won't worry about how many games it'll take. They'll go with Coach Brown's philosophy of one game, one day at a time - just like they did all season. That mental approach is what got the Cavaliers through the season and kept them in the moment. They stayed in the moment. It's one of the reasons they never lost more than two straight games.

As long as we don't get ahead of ourselves, we'll be OK. We just have to stay in the moment. And everything will work itself out from there.

--------------------
Go to the top of the page

+Quote Post
4epika
коментар Apr 17 2009, 10:26 AM
Коментар #3

ROOKIE

Коментари: 665
Регистриран: 11-February 06
Потребител N: 1,084
Любим отбор: LA Lakers

Ей тука едно обяснение на J.Rose Относно ЛеКраб wink.gif
ЛеКраб

--------------------
#BASED

+Quote Post
Birdie
коментар Apr 17 2009, 01:19 PM
Коментар #4

"Hall Of Famer"

Коментари: 18,901
Регистриран: 19-August 05
Град: H.D. State
Потребител N: 680

4-1 за Кливланд (иска ми се 4-2, но едва ли), просто разликата е огромна

--------------------
"The Greatest Shooter In History Of The Game"
1957, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1968, 1969, 1974, 1976, 1981, 1984, 1986, 2008...
"NBA is BUSINESS first, entertainment second, basketball a distant third"

+Quote Post
Darvin Ham
коментар Apr 18 2009, 11:17 AM
Коментар #5

M.V.P

Коментари: 2,647
Регистриран: 15-September 04
Потребител N: 134
Любим отбор: Detroit Pistons

Личното ми мнение, е че днес трябва да се играе мааааалко по-твърдичко срещу Кавс 261841_twak.jpg
Да се играе със самочувствие в атака - да се правят атаки за Рип Хамилтън, Рашид да си стреля през човек от средно/близко, а не да мята бомби(освен ако не му тръгне smile.gif), Стъки да пробива само когато има коридор, Принс и МакДайс да стрелят смело от средно, а не да получават да мигат 1-2 секунди и да мятат тухла, резервите да влизат и да газят - Уили Байнъм да тръгва да забива през Иглаускас, а Валтер да пука тромби и Джейсън Максиел да изнасилва под коша.
В защита ДА НЕ СЕ ПОЗВОЛЯВА КОШ И ФАЛ, ще го повторя БЕЗ КОШ И ФАЛ, ако трябва да се откъсват глави и да се удря с ъперкъти. Даже и да има прегазване с 4-0, поне да се знае, че са играли срещу Детройт Пистънс. Да се натискат гардовете им непрекъснато и да не им се оставя свободна стрелба, че на Мо Уил тръгне ли му..., здраво загърбване под коша и лимитиране на борбите им в нападение и себераздаване.
Това е.
ПС: За Детройт е +12 и 8.5 за чиста победа...
ПСС: Джон Гейлингер лъска бастуна върху снимки на ЛеБрон.

--------------------
Айде сакаме па - Емека Окафор - Айде чекаме!
Един стадион, един отбор, един треньор

+Quote Post
X-Factor
коментар Apr 18 2009, 11:41 AM
Коментар #6

ROOKIE

Коментари: 565
Регистриран: 12-October 08
Град: Варна
Потребител N: 6,376
Любим отбор: L.A. Lakers

Кливлънд ще загубят поне един мач като гости в тази серия според мен. Не виждам обаче как ще се стигне до повече от 5 мача...

--------------------
Цитат
"The only guy that can stop Kobe Bryant is that guy we get down to our knees and pray to every night"

+Quote Post
realm_down
коментар Apr 18 2009, 12:20 PM
Коментар #7

Demigod

We love haters...Да играят с метални бутони под маратонките.Да бият лоу-кикове, мавашита и всичко, което би контузило играчи от Кливлънд..
Phatetic сте..

http://www.youtube.com/watch?v=d1Px-jPm_TU

Без новите попълнения..

Този коментар е бил редактиран от realm_down на Apr 18 2009, 12:36 PM

--------------------

+Quote Post
MaJEsTiC
коментар Apr 18 2009, 12:39 PM
Коментар #8

Th? Š†¤®M:))™

Коментари: 3,068
Регистриран: 26-August 04
Град: Sofia, BG
Потребител N: 119

Цитат(realm_down @ Apr 18 2009, 01:20 PM) *
We love haters...
Phatetic сте..

Я на Български, че английски неразбирам... dry.gif

Иначе се надявам Детройт да вземат два мача на Кливланд. Но както каза Дарвин Хам трябва да се играе много твърдо срещу тях. Най-важно според мен е да се спечели борбата под коша и Уолъс да покаже това на което е способен, а не само да говори като последните две години в плейофите. Принс трябва да изяде онова чудовище Джеймс(или Хамилтън те най-вероятно ще се въртат) и да го доблират с висок човек(най-добре Максиъл), че Уолъс-Варежао нямат добра стрелба от средно разтояние, а литовеца ще ги разкости. Освен Мо Уилямс трябва да внимават и с Даниел Гибсън. Миналата година много ги переше от тройката. В плейофите беше най-добрия играч на Кливланд след ЛеБрон.

--------------------

+Quote Post
TheMink
коментар Apr 18 2009, 12:42 PM
Коментар #9

Bench Warmer

Коментари: 958
Регистриран: 10-April 08
Град: Благоевград
Потребител N: 4,621

Не знам кой е хетър.Според мен DarvinHam казва,че просто Пистънс не трябва да играят с толкова финес,ами някак си по-твърдо.Не знам що го сметна за "хейтване". biggrin.gif

Този коментар е бил редактиран от TheMink на Apr 18 2009, 12:43 PM

+Quote Post
realm_down
коментар Apr 18 2009, 12:45 PM
Коментар #10

Demigod

Цитат(TheMink @ Apr 18 2009, 01:42 PM) *
Не знам кой е хетър.Според мен DarvinHam казва,че просто Пистънс не трябва да играят с толкова финес,ами някак си по-твърдо.Не знам що го сметна за "хейтване". biggrin.gif

Не говоря за мнението на Хам, а по принцип, да не го превръщаме в чат..

--------------------

+Quote Post
Moneyball
коментар Apr 18 2009, 09:56 PM
Коментар #11

M.V.P

Коментари: 2,782
Регистриран: 11-August 07
Потребител N: 3,171

Линк за мача има ли ?!

P.S. - http://www.taghoops.com/2009/01/game1.html

Този коментар е бил редактиран от Hustler™ на Apr 18 2009, 09:58 PM

--------------------

+Quote Post
Melo_Man
коментар Apr 18 2009, 10:10 PM
Коментар #12

Коментари: 5,542
Регистриран: 8-June 06
Потребител N: 1,462

Мистър Джеймс ги разпиля.То не бяха пасове,то не бяха забивки,то не бяха чудесии

--------------------

8th of June 2006 - 8th of June 2011

Good bye to the forum

+Quote Post
Moneyball
коментар Apr 18 2009, 10:19 PM
Коментар #13

M.V.P

То не беше и тройка от центъра laugh.gif 22 точки,6 борби,4 асистенции,8-10 стрелба,какво повече да кажем...МВП.

--------------------

+Quote Post
DeShawn
коментар Apr 18 2009, 10:40 PM
Коментар #14

M.V.P

Група: basketball-bg.Team
Коментари: 3,116
Регистриран: 23-December 04
Град: София
Потребител N: 223
Любим отбор: Utah Jazz

Умряла работа, ама пак добре. Че ако всички мачове са като първия ще ми отекат очите от гледане. Няма да мога да издържа.

+Quote Post
Darvin Ham
коментар Apr 18 2009, 10:47 PM
Коментар #15

M.V.P

Коментари: 2,647
Регистриран: 15-September 04
Потребител N: 134
Любим отбор: Detroit Pistons

Спокойно, Куами Браун ще ги почне 4тата част smile.gif

--------------------
Айде сакаме па - Емека Окафор - Айде чекаме!
Един стадион, един отбор, един треньор

+Quote Post
Moneyball
коментар Apr 18 2009, 10:53 PM
Коментар #16

M.V.P

30 точки,7 борби,6 асистенции за ЛеБрон.Мача според мен е решен,освен ако ЛеБрон не спре да играе,или Майк Браун не направи някоя глупост от сорта на да го остави на пейката.

--------------------

+Quote Post
realm_down
коментар Apr 18 2009, 11:35 PM
Коментар #17

Demigod

Невероятна игра от LeBron и компания, довела до победа с 18 точки..

LeBron scored 22 of his 38 points in the first half in the Cavs' 102-84 win over the Detroit Pistons at home Saturday afternoon. Zydrunas Ilgauskas added 12 points and nine rebounds..
Повече инфо утре, жалко че не можах да гледам мача...

П.П : Христос воскресе на всички източно-православни християни!

Този коментар е бил редактиран от realm_down на Apr 18 2009, 11:44 PM

--------------------

+Quote Post
Ben Gordon
коментар Apr 18 2009, 11:43 PM
Коментар #18

ROOKIE

Коментари: 827
Регистриран: 20-April 06
Потребител N: 1,308

Честито. Кливланд са Гениални, защото пуснаха на Фили в последният им мач. Така прецакаха Чикаго и Бостън. Даже може би си разчистиха пътя до финала. ohmy.gif

--------------------

Kif: Do you remember that "course correction" you made, sir?
Zapp Brannigan: No.
Kif: Well it's proving somewhat more suicidal than we initially hoped.

+Quote Post
stefoka
коментар Apr 18 2009, 11:47 PM
Коментар #19

M.V.P

Коментари: 3,995
Регистриран: 3-May 08
Град: София
Потребител N: 4,826
Любим отбор: L.A Lakers

Ебаси тъпия мач честно.След първия мач тва беше ужасяващо скучно

--------------------
Gasol=Pussy

+Quote Post
realm_down
коментар Apr 18 2009, 11:50 PM
Коментар #20

Demigod

Цитат(stefoka @ Apr 19 2009, 12:47 AM) *
Ебаси тъпия мач честно.След първия мач тва беше ужасяващо скучно

Ебаси тъпия коментар, чак не разбрах нищо като го прочетох..

--------------------

+Quote Post

3 страници V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

Олекотена версия Час: 22nd July 2018 - 12:55 AM

> ADVERTISEMENT:

> Forum Information:

Copyright: © www.basketball-bg.com 2004 - 2011. Всички права запазени
Author: Екип на Basketball-Bg.Team